Találd meg a tökéletes harmóniát! 3 alkalmas jóga bérlet (hatha jóga, gerincjóga, gerinctorna, női jóga, stresszoldó jóga vagy streching) 5.070 forint helyett 1.990 forintért!

1990 Ft Eredeti ár
5070 Ft
Kedvezmény
61%
hátralévő idő
4 vásárlás
maximum 150 kupon
Azonosító: 1248

Fontos tudnivalók

  • A kupon beváltható
    2014.04.22. - 2014.05.31.
  • Előzetes bejelentkezés szükséges: telefonon, sms-ben, vagy facebookon keresztül
  • A 3 alkalmat két hét alatt le kell járnod!
  • Egy személy maximum 2 db kupont vásárolhat
  • Ajándékba is adható

Röviden

  • 3 alkalmas jóga bérlet (hatha jóga, gerincjóga, gerinctorna, női jóga, stresszoldó jóga vagy streching)
  • Az órarendet ide kattintva tudod megtekinteni
  • Az edzések 60 vagy 90 percesek
  • Fedezd fel Te is a jóga jótékony és fantasztikus hatásait!
  • Hat féle edzés közül is választhatsz, így biztosan meg fogod találni a számodra legmegfelelőbb szolgáltatást!

Szolgáltató

Samana Jóga és Mozgás Stúdió

1222 Budapest, Háros utca 27-29 (Leveles utcai bejárat)

(70) 363 4030

www.facebook.com/samanajoga

Órarend

Hogy miért pont a jóga? Mert vallástól, kultúrától függetlenül sikeresen alkalmazható, ezáltal is mutatva univerzális erejét, egyedülállóságát. Valaki csupán egy felemelő, energiapótló, rövid vagy hosszú napi tevékenységként tekint rá, van olyan is aki szívesen beleássa magát a mögötte rejlő gondolkodásba, filozófiába, de olyan is akad, ki saját magát szeretné jobban megismerni és kiteljesíteni művelése közben.

A Hatha szóban a Ha szó napot jelent, a Tha pedig holdat. A nap és a hold, a yang és a yin az energiát szimbolizálják. Mindkét energia egymás ellentéte, mégis egymást állandóan kiegészítve törekszenek az egyensúly állapot elérésére. A Hatha jóga célja tehát, hogy segítségével egyensúlyt találjunk a yang aktív, és a yin passzív ereje között. A jógagyakorlatokban (asana) egyensúlyra törekszünk, és ha az egyensúlyt elértük, könnyedséget érzünk, mivel ilyenkor megfelelő a bennünk lévő feszültség mértéke, a yang és yin erő között egyensúly jön létre. Ilyenkor az energia szabadon áramlik bennünk, a gyakorlat elvégzéséhez pedig minimális energiára van szükség. 

A gerincjóga leszűkíti a Hatha Jógát egy könnyen, biztonságosan gyakorolható eszköztárra azzal a céllal, hogy befogadhatóvá tegye azok számára is, akik még nem rendelkeznek megfelelő fizikummal.

A Gerincjóga élettani hatásai:

  • erősíti, lazítja és nyújtja az izomzatot
  • javítja a tartást
  • oldja a stresszt
  • avítja az emésztést
  • növeli a fizikai és pszichikai teherbírást
  • javítja az általános közérzetet
  • vitalizál 

A stresszoldó jóga a tradicionális jóga elveket és elemeket ötvözi a nyugati pszichológia eszköztárával. A stresszel való megküzdés nehézsége, sikertelensége éppúgy hozzájárul a civilizációs betegségek kialakulásához, mint a helytelen táplálkozás vagy a mozgásszegény életmód. Olyan egyszerű technikákkal, gyakorlatokkal ismerkedhet meg a gyakorló, melyek bármelyik stresszel terhes hétköznapi helyzetben hatékonyan támogatják a feszültségoldás, emellett a gyakorlókat bevezeti a relaxációba, hogy a sajátélményű megtapasztalások során felismerhetővé váljanak ezen tudatállapot pozitív hatásai. Az izmok, ízületek nyújtását, lazítását szolgáló ászanák, feszültségoldást segítő légzések, egyszerű koncentrációs gyakorlatokat követően a gyakorlást hosszú, mély relaxáció zárja, mely több órányi pihentető alvással is felér. A test szisztematikus ellazításával az egész elme is ellazul, így jön létre egy teljesen relaxált állapot, a tökéletes pihenés.

A streching olyan testgyakorlatok összessége, amelyekkel elsősorban nyújtjuk az izmokat, és mozgékonyan tartjuk az ízületeket.  A gyakorlatok statikus, lassú és óvatos mozdulatokból állnak. A gyakorlat sorokat bemelegítés után, lassan és kontrolláltan hajtjuk végre. A fejtetőtől indulva átmozgatjuk ízületeinket, majd megnyújtjuk rövidülésre hajlamos izmainkat. A nyújtó gyakorlatok hatására az izom terhelhetősége növekszik, oldja a meglévő izommerevséget és izomgörcsöket, javítja az izmok vérellátását. Javul az izomtónus, a koordináció. Ugyancsak hozzásegít az izmok regenerálódásához, csökken az izomláz, a sérülések, a gerinc- és a mozgásszervi betegségek megelőzhetővé válnak, könnyed lesz a mozgásunk a mindennapi életben is. Azoknál, akik rendszeresen nyújtanak, 50 százalékkal ritkábban alakul ki izomtúlfeszítésből fakadó sérülés. A stretching csontritkulás ellen is nagyon hatékony, mert a nyújtás serkenti a csontsejtek működését. Kevesen tudják, de ezek a gyakorlatok a menstruációs fájdalmakat is enyhíthetik.

Gerinctorna: a gerincoszlop testünk tartó tengelye, csontvázunk központi része. A gerincoszlopban futnak az idegpályák és innen lépnek ki az idegek. Nem teljesen egyenes, jellemző görbületei összefüggnek a járással, a mozgással és az egyensúlyozással. A gerincproblémák egy része a gerincet ért, egész életen át tartó megterhelésre vezethetőek vissza, azonban a helytelen testtartás, a sok ülés (munkahelyen és szabadidős tevékenységek során például: tévézés, internetezés során) és a mozgáshiányos életmód ugyancsak maga után vonja a rossz testtartást és az abból származó mozgásszervi panaszokat. A gerinctorna célja tehát a helyes testtartás kialakítása erősítő, nyújtó és átmozgató gyakorlatokkal. Ezen kívül a gerinctorna nagy gondot fordít az alapkondíció fejlesztésére, a mozgás és légzés összehangolására, a helyes testtartás és medencetartás tudatosítására.

MINDEN AJÁNLATUNK